مقالات و رویدادها

امکان استفاده پاسخ هوشمند در جیمیل(GMAIL)!


امکان استفاده پاسخ هوشمند در جیمیل(GMAIL)!

 

قابلیت جدید پاسخ‌ هوشمند در جیمیل، در  به‌روزرسانی جدید هوش مصنوعی گوگل

 

 

 

 

 

قابلیت نوشتن پاسخ های هوشمند برای جیمیل اولین بار در کنفرانس توسعه دهندگان مطرح شد ،گوگل درحال به‌روزرسانی نسخه‌ی اندروید و iOS جیمیل است. این اپلیکیشن از قابلیت‌های هوش مصنوعی جمنای(Gemini)  برای شخصی‌سازی و بهبود پاسخ‌های هوشمند (Smart Replies) استفاده می کند.

هم اکنون این قابلیت در نسخه­های اندروید و iOS منتشر شده که امکان استفاده از پاسخ های هوشمند در ایمیل ها را فراهم می کند.

 

کاربردهای این قابلیت جدید:

  • می‌تواند محتوای کامل ایمیل‌ها را بررسی کند
  • درک و ارائه‌ی پاسخ‌های مناسب برای کاربران کمک کند

 

 

نحوه استفاده از این قابلیت:

می توانید با نگه‌داشتن ماوس (یا انگشت در گوشی‌های لمسی) روی هر یک از پاسخ‌های هوشمند در جیمیل، متن آن‌ها را درحالت پیش‌نمایش ببینید و بهترین گزینه را براساس سبک نوشتاری مورد نظر خود انتخاب کنید.

همچنین پاسخ‌های پیشنهادی قابل ویرایش و ارسال هستند.

 

پاسخ‌های هوشمند جدید جیمیل درحال‌حاضر برای مشترکین سرویس‌های Gemini Business، Enterprise ،Education ،Education Premium و Google One AI Premium دردسترس قرار دارد. این ویژگی فعلاً فقط به زبان انگلیسی کار می‌کند .

 

این ویژگی می‌تواند به کاربران در صرفه‌جویی زمان و ارائه پاسخ‌های متنوع‌تر کمک کند. با این‌حال، دسترسی محدود به این قابلیت ممکن است برخی از کاربران را ناامید کند، اما به‌روزرسانی‌های آینده گوگل احتمالاً این محدودیت‌ها را کاهش خواهد داد.